Thursday, October 21, 2010

KeRinDUaN yAng tAk pERnaH PadAM

Macam mne nk mule pn tak tau lah..tapi hakikatnye,hr ni rindu aku pd dye dtg menyerang lg..saat aku t'baring td aku dpt bygn dye lg..mcm mne aku nk teruskan hidup aku tnpe dye?sekian lame aku cbe namun aku rse tak mmpu lg utk aku lupekan dye...slame ni aku cbe tipu dr aku,tpu kwn2 aku n tpu dye yg aku dh tak syg dye lg,tp hakikatnye aku tak mmpu nk tpu lg,aku syg dye lg,aku tak blh lupekan dye lg,malah stiap saat kngn ktorg dlu sume nye masih ade dlm ingtn aku ni..aku tak mmpu rsenye nk hadapi hr2 strusnye sdgkn dye masih dlm ht aku..mcm mne aku nk buat??takde sape tau aku rindukan dye lg,aku sygkn dye lg,aku msh lg ingt kat dye..sbb aku tak nak dgr lg sape2 pakse aku lupekan dye sdgkn aku lgsg tak mmpu..aku bkn tak penah cbe tapi aku smpai dh letih mcbe sdgkn aku dpt rse smpai akhir hayat aku takkan dpt lupe dye pn..dye b'ubah scre tbe2,dye tgglkn aku tnpe alasan kukuh,dan dye bg aku peringatan bbrapa hr sblum dye b'ubah,dan aku??aku tak tau nk ikutkn pilihan yg mne utk dptkn jawapan..aku mharapkan smga satu hr nnt dye akn dtg balik pada aku dan bg penjelasan thadap tindakan dye n kputusan dye tgglkn aku tu..dan tlglh kembali kepada aku balik..aku tak mmpu sgt hdp tnpe dye...pada org tu,org tak penah lupekan org tu,ht org,syg org,cnta org ttp ade utk org tu..maafkan org seandainya org cntekan org tu merupakan satu kesalahan..

No comments: