Monday, October 17, 2011

::scary experience::

"that was disaster"
assalamualaikum guys..its been a very long time tak meng-update dis blog,a month i guess?sgt busy+sgt malas..in facts bnde2 penting jadi dlm life aku pn aku mls gle nk update,sory.. hmm,sdg menghayati keindahan bercuti sem yg berbaki sebulan lg...ouh,btw nk story one thing,pengalaman sgt menakutkan bru je aku lalui td..gini cte nye.td ptg ujan suddenly,alhamdulillah rahmat Allah.. tp suddenly lebat dye lain mcm,so aku agak rsau kalo2 banjir..tgh2 aku solat asar,suddenly kilat kuat gle2 sabung menyabung,smpai uma aku bergegar...after hbs solat tu aku isghtifar byk2 n suddenly aku terbayang 11sept pnye kjadian sbb uma aku sgt kuat bergegar just bcoz of kilat..aku sgt takut,then nk tanak aku kena ubah kete g uma makcik aku,that was disaster sbb perjalanan yg 5 minit tbe2 jd sgt pnjg n sgt menakutkan dlm hdp aku..aku drive dgn jalan tak nampak,pastu tbe2 angin kuat gle2 smpai aku wktu tu rse mcm dh nk kiamat atau aku akn mati hr ni,dlm kete aku nanges2 n aku kol mak aku pn nanges2 sbb takut sgt..keadaan ribut td sgt2 teruk,ranting2 pokok besar2 tumbang along the road.nak jd lg disaster smpai aku tkut ble aku tgk air hujan yg lebat bertakung(almost banjir) atas jalan raye tu n angin yg sgt2 kuat lain mcm buat aku nmpk keadaan worst gle,korg bygkn eh,angin tu sgt2 kuat smpaikan air hujan atas jalan tu nmpk mcm kat laut,siap berombak ok..sumpah aku sgt takut...then aku blk uma sume,everything dh mkin ok...tp aku mcm terkejut sket la,sort of lemah smgt sket,ni pn tak larat nk tulis,tak larat nk buat ape pn,mkn pn aku tak ikut parents aku kua..that was a huge DISASTER dan aku sgt insaf dgn kekuasaan Allah..subhanallah..

p/s: suddelny i really miss someone yg dlu nye akn slalu tenangkan aku ble aku tkut utk hdpi keadaan hujan yg teruk mcm ni...i think org tu tau sape dye but surely dye tak bce blog aku ni..i miss u someone.. 

No comments: