Thursday, February 17, 2011

::16 february 2008:something happen::

16 february 2011
smlm genap 3 tahun aku dan dye dah tak sehaluan lg..sedihnye...rindu nye kat dye..
tak penah aku lupe tarikh ni,mcm mne aku merayu2 kat dye dpn org ramai,mcm mne aku menangis2 dpn org tp sket langsung dye tak hiraukan aku..sedih nye ya Allah..knp dye tbe2 je berubah smpai sggup tgglkn aku?
arghhh.kngn dgn dye sket tak penah aku lupe walaupun skrg ni aku dh ade kehidupan baru yg nmpk mcm aku dh lupekan dye but sbnrnye lgsg tak penah aku lupe dye,aku sgt rindu dye..dye ttp di hati aku mcm mne aku sygkn dye dlu..oh tuhan,sakitnye rindu ni,sakitnye kenangan ni..aku sygkan dye sgt,masih sygkn dye sbb dgn dye lah byk pengalaman yg aku lalui..td tgk mber bilik aku mkn roti pastu letak serbuk milo kat roti tu,ouhhh goshhh,sgt lah aku teringatkn dye..dh lme dh aku sentap ble tgk mber blk aku buat gtu,tp td sgt terasa lah kan..rindunye kat dye..aku 1st n last mkn bnde tu dgn dye dlu lah.dye yg ajar aku,dye jgak buat aku tak sggup jamah bnde tu lagi skrg sbb sgt rindukan dye..ouh tidak...
knp dye tgglkn aku?
knp dye bg seribu satu petanda n peringatan pd aku n jugak persoalan??
knp dye tgglkn aku hdp terkapai2 mcm ni?
aku sgt rindukan dye..tp aku dh lukekan ht dye mse aku ade peluang jd kawan dye hr tu.
aku tak gunekan peluang yg dye dh bg kat aku tu,aku sia2kan,aku buat dye terluka smpai dye buang aku trus dr hdp dye n ht dye,even as a fren..ya Allah,bodo nye aku ni..
knp aku leh kuar kan perkataan bodoh tu mse 16/2/2008 tu ye?ouhhhhh.knp msti aku hadapi dugaan ni?
seksa nye aku ingtkn dye,ntah dye ingt ke ntah tak kat aku ni..
bodoh nye aku ni..huh..dh dpt insan sebaik dye,aku sia2kan..
aku sgt rindukan dye,aku sgt sygkn dye,dye masih di hati walaupun aku dh tak biakan kngn dgn dye kawal hdp aku skrg ni..tp di hati ni slalu ingtkn dye,cume aku tanak ikut perasaan sgt..
sedih sgt bile ingt tarikh  ni,kebahagiaan aku tbe2 direntap..
direntap selamanya,lgsg takde peluang lg utk aku,lgsg takde lg dh kesempatan utk aku tebus kesilapan aku..sedihnye..
org tu,org tu masih ingt lagi ke ape yg jadi 3 tahun lepas?
ingt lagi semua yg org buat utk pujuk org tu?
org tu lgsg dh tak syg org lg ke mcm dlu?
sket pun takde?
i'm sorry sbb org sgt sygkn org tu smpaikan org takleh nk buang org tu dr hdp n ht org ni..
ni lah balasan utk aku kan?
huhhhhh....

No comments: