Thursday, February 03, 2011

::mimpi lagi+motif nak block aku::

em..pagi td bgun tdo,terasa sgt sedih sbb tbe2 aku mmpikan dye..sedihnye.suda lame tidak mmpikan dye..dlm mmpi tu aku berkejar2 lggr org sane sini semata2 utk tgk dye walau dr kejauhan je..aku dh ckup puas kalo dpt tgk dye dr jauh sbb aku tau kalo dye nmpk aku,dye akan bad mud..sjk bpe hr ni aku sgt2 teringat kn dye,ntah la  knp..terasa sgt menyesal sbb lukekn ht dye dgn segala kate2 aku b4 dis..kejam kan aku?..at last lgsg dye buang aku dr hdp dye,sgt lah sedih..knp ye,dlm byk2 org yg buang aku,aku blh lg nk tahan kne maki atau ape pn but not from mulut dye?knp dgn dye aku lgsg tak sggup..mcm ex2 aku yg dlu dh delete aku dr fb dorg,aku still leh keras ht tadah telinga ni kne maki byk2 kali,but dgn yg ni aku lgsg tak cube utk bkk n tgk perkembangan dye dr fb dye..dan aku tak berani nk add dye lg lepas dye delete aku dr fb dye sbb aku tak sggup lg nk tgk dye seksa layan perangai aku ni dan aku tak sggup amek risiko di marah2 oleh dye..mungkin ke sbb dye ni cnte sejati aku satu mse dlu??ntah lah.smpai ke hr ni,aku msh syg dye,msh rindukan dye,msh ingt sume kngn2 ktorg,tu ke name nye cinta sejati?entah lah..cume aku tau bpe hr ni aku terlalu rindu kan dye,to be honest since aku ade kat uma ni..bile baring2 kat bilik aku,ouh gosh,segalanye buat aku sgt rindukan dye.hdp dye oke ke?bhgia ke dye skrg di sana?takkan sekelumit ingatan pun takde pd aku ni?huh,ntah lah..just wanna say dat i really love u n miss u like hell..i am sorry coz i've make u cry,i've make u angry n the fuck thing i've done to u was i've hurt ur feeling..i am the devil but i am the one who truly love u..i am sorry because i still can't forget u..i am sorry coz i'm gonna love u till my last breath..
dan another sad story is my beloved lecturer has blocked me from her fb..smpai nye ht dye.takde sbb takde ape2 tbe2 je check td dye dh block aku..sgt lah sedih,rse tak paham knp dye tbe2 nk block aku..ape slh aku dh buat?or mungkin ke dye rimas sbb hr2 aku share story dgn dye?sumpah,aku sgt2 terasa ht,terasa mcm agk lost why suddenly je dye block aku?ntah lah,ht manusia ni lain2 kan?dye penah pesan mcm2 hal kat aku but at last pesanan tu mcm takleh aku gune je.tah lah.sgt sedih.lepas sorg sorg dtg dan pegi dr hdp aku,buat aku mcm takde ht..sgt hampa,sgt kecewa,rse dh tanak dh masuk klas dye pasni,rse dh sgt2 lost je since she's my mentor..dh takde org nk bg kata2 smgt dh,dh takde lg org nk bahan2,dh takde lg org nk buat aku gelak mcm org tak btol dh..miss,asl miss block sy?so sad.. :'(
hari makin cepat berlalu dan hati aku mule sedih sbb masa utk pulang ke jengka dh makin hampir..shit!damn!arhhh..huhhhh..stressss...

No comments: