Monday, May 16, 2011

::ape yg terbuku di hati:'you' should read::

what to say?ouh...today is 16th may...wahhhh..selamat hari guru buat semua guru2 skola ku dan juga lecturer2!heheh..special wish to ckgu azwa, ckgu fazliny, ckgu mahani n tak lupe ckgu julia yg buatkan bahasa melayu aku makin perhhhhh di zaman skola dulu,kehkehkeh,riak sebentar ni,dosa dosa...then special wish goes to miss ZAIDATUL NADIAH n also sir hamizi..hehheh...thanks all...syg ckgu2 dan miss serta sir sekalian.kehkehkeh..em...genap suda 2 taon tidak menyambut hari guru,adeh...rindu nye nk kumpul pepagi di dataran,pastu dgr segala amanat dr PM la,menteri tu la ni la,pastu pengetua la,pastu ketua pengawas la..pastu part syok gile,nyanyi lagu guru malaysia.!!then bru la sesi memberi hadiah,waktu ni best,kalo ckgu tu baik,mmg jd fevret la,dye la plg byk dpt,kehkeh,tp kalo ckgu tu kerek n garang,mmg harapan la...pastu rehat2,kasik time ckgu2 tukaq bju,pastu mule la game...yeahhh,student vs ckgu or blh jd student+ckgu2....heheh...mse ni la nk tgk aksi2 lawak para guru,hahaha.seronok...then msuk acara persembahan..ha,time ni for sure la mse nk membahan ckgu2,tiru gaya ckgu la,tagline/trademark ckgu2 la,pastu ade yg blakon la,nyanyi la,n ckgu2 pn ade gak buat persembahan..yesss,dats all the memories of teacher's day...haiyaaaa,sgt rindu la...hishhhh,wish can turn back my life time n hargai setiap saat2 skola dulu,bukannye jd makhluk gile pk kn kisah silam,hishhhh..ok,enough..
em,smlm (15/5/2011-ahad),seronok woooo,lepak2 with my family n auntie's family kat original kayu kat PJ..lepak dr kul 9mlm smpai kul 12.30 pagi,hehhehhhh...sgt lame woooo,tp seronok..paling tak tahan,bleh plak aku minum teh ais 2 gelas besar nuh..hishhh..tak penah la minum byk gtu,but i think tu la one of cara aku hilangkan stres aku kan..hmmm..pastu balik uma,melayan balik cte omputih yg so sweet itu,adehhhh...
hmmm...rindu dye??!ye,aku sgt rindukan dye tp ape daya aku lg skang ni,dye dh takde lgsg nk tegur2 aku pn walaupun aku sure dye tau status2 aku kat fb utk dye,huhhh..adehhh,kngn2 dulu sume nye susah sgguh nk aku lupekan,heeee...tp stu yg paling aku rse ntah la,aku takkan order dh nasi putih+daging merah+teh ais kalo gi mkn kat kedai..kngn dulu skt sgt..hr tu mse kua jap,aku order nasi goreng+dgg merah+teh ais pn aku rse susah nye nk telan mknn tu...malah stiap kali aku kua mkn kat luar dgn parents aku pn,teringin nk mkn menu tu,tp tak sggup nk order sbb kngn di kedai itu sentiasa ade,huhhhh...then kngn yg ingt lagi bile everytime pas aku mkn,mesti aku akan letak air sket kat pggn mkn aku tu..mse dulu tu,bile dye tgk aku buat mcm tu tbe2 dye tnye 'knp ek awk buat mcm tu?',aku jwb la 'em,dh agak,msti tnye nye...ntah la,arwah atuk sy n org2 tua kate jgn bg pinggan kte kering pas mkn,sbb kalo kering tu mcm nnt rezeki kte kering jugak'...then dye senyum,dye tgk pggn dye,hahaha,pastu aku pn baik ht tlg la letak jugak air kat pggn dye sbb dye minum teh tarik,mne de straw,hahah..see???kngn2 tu aku leh cte balik kan.huhhhhhh..cmno den nk lupo semuo tu????its hard for me...never be easy,huhhhh...hmmm,pastu lagu yg paling aku sgt sedih utk dgr lagu 'when you're gone' ar...sbb dye dan aku ske lagu tu,lgpun lirik lagu tu mcm sgt btol je mse situasi ktorg dulu,n mse otw dihantar pulang mse kua dgn dye tu,lagu tu sdg bermain di cd nye..adeh....sejak tu tak penah dh dgr lgu tu,n nyanyi lagu tu..but hr khamis hr tu aku kua,dan suda lame tidak berkaraoke,tp hr tu aku gi lepak2 dgn mber aku..and suprisingly aku nyanyi lagu tu,aku sgt sedih sbnrnye,dan sume lagu yg aku nyanyi hr tu,mmg sume tu mksud dye sgt2 mendalam bg aku pd dye,sedih sgt...knp aku mcm ni ha???ntah la..rindu sgt kat dye tapi mne de peluang lg nk bgtau mcm dulu sbb silap2 kang,aku lak yg kena sembur dgn dye..huhhhh.so,nmpknye aku kena pendam jela kan?mungkin jugak pendam smpai nafas aku terhenti nnt kan?huhhh...letihnye pk sume ni,mcm hal besar sgt padahal mne de kan?ntah la..kalo la dye tau aku cmni sbb dye,mau dye gelak kot...hishhh...watever it is,i still miss u...sorry but deep in my heart,i still hope that we can be like before,but i also know it won't be happen anymore,somewhere,somehow...right?let me dying like dis... :'(

No comments: