Tuesday, May 10, 2011

::tersingkap sebuah kebenaran::

em..agak lame tak update blog ni..dh almost 2 weeks bercuti,seronok berada di uma ni..smlm akhirnye dpt lepak dgn triplet kesayangan..saye la drivernye kan.hahah..gi sunway,smpai2 terus gi cekau pizza..pastu hbs tu gi tgk wyg cte momok lak,alahai,mane penah aku layan cte seram ni sbb aku ni sgt lemah semangat..huihhhh..then aten gi shoping2 sket,pastu balik..mmg seram oke mse drive sorg2 pas hantar budak2 tu blk,adeh..seb baik ade radio sbgai peneman.hahahah
em..pagi td,smlm,kelmarin n hr2 sblmnye aku mmpikan dye..ouh,ape kah sume ni???aku sgt rindukan dye ke?kuatkan la ht aku.smlm gi lepak pn duk terbayang2 kenangan dgn dye,sktnye...huhhhh
em...pagi ni bru bukak fb balik..tbe2 tgk stu status makhluk ni pd org itu...sedihnye sbb org itu blh rapat dgn org len tp dgn aku???dr hr tu dh rse len ble dye mention dye ade msj dgn makhluk itu,but then aku diam je,akhirnye td aku rse aku dh dpt jawapan nye..dan di saat tu la aku rse aku bukan lagi sape2 dlm hdp dye sdgkn dulu aku la org yg paling rapat dgn dye..sedihnye..aku rindu dye,aku syg dye sgt2,doa aku yg dulu aku penah bgtau dye tu masih aku mintak pd Allah,tp nmpknye tak dimakbulkan lagi..takpela..aku sedar sape aku utk trus rapat dgn dye..supposed to be aku kena tuntut stu jnji dgn dye 11 hr yg lepas,but then aku tak buat sbb sehari sblom tu aku dh dpt respon tak best dr dye,dye mcm nk tanak je bile aku ckp sal janji tu..oke..so,aku pn tanak tuntut sbb aku tanak kecewa if dye tanak tunaikan jnji dye..takpela..aku yg slh..aku tak sepatutnye terima lg insan2 di 'kedudukan' mcm dye sbgai sesiapa dlm hdp aku,it will hurt me,again n again n it will always be the same..biarlah ape pn yg nk jd..selagi mmpu aku akn pretending like aku oke..
aku sgt jeles dgn layanan dye bg pd org len tu sbb dye sgt membataskan segalanya antara kami sdgkn dulu tak mcm tu..tp yela.aku yg slh kan..Allah dh bukak ht dye hr tu bg aku pluang lg,tp aku sia2 kan..bile dh rapat  balik,aku pulak duk terhegeh2 nk attention dye..dye pun meluat la..so,mmg aku yg slh..my bad.... :'(
i really miss u..sgt sgt sgt sgt rindukan org itu..cume aku tak mmpu nk bgtau je..yg aku mmpu cume mendoakan dye dan mengenang kenangan2 dgn dye..huhhhhhhh...

2 comments:

Norsolehah Mahad said...

aq rindu ko babe...!!!!

Seorang Pembicara said...

hahaha..rindu pun kasi tau sini ka?hahaha