Thursday, July 07, 2011

::bila Allah makbulkan permintaan aku::



assalamualaikum semua,hahaha..hr ni,7.7.2011,hari yg sgt bersejarah dlm hdp aku..sbb td dpt jmpe dgn Alyah,my fav artist!!!!sgt gembira...mcm ni cte nye..
hr ni mcm yg sume tau,Perdana Menteri n 10 menteri kabinet serta Dato' Sahol dtg sbb hr ni kat sini ade sambutan hari peneroka..plus kat kampus ktorg ade program Memorial Tun Abdul Razak(lbh kurg la)..so,klas cancel,dan aku,aku tdo dr pagi smpai la kul 9 lebih pagi mber kol ajak bli mknn,ok bli la..then stat kul 10 smpai la kul 1 aku duk khusyuk men game,gle la,seronok sgt.tapi aku lgsg mls nk gi jenguk gerai2 yg ade kat dpn,just dgr dr bilik jela kan...pastu aku try tdo,dlm kul 3 mber aku blk,dye ckp,em mybe japgi ade alyah kot kat booth RTM,trus      
mlompat aku..bia btol??
peluang aku ni.hishhh..tp kepala skt sgt,last2 gi jgk la..then seronok sbb dye tgh nyanyi..aku duk kat tepi,dye tak pndg pun sbb kat dpn dye rmai lg..pastu tbe2 mse nyanyi lagu kisah ht,rmai yg tak bpe nk tau sgt,so ble dye pndg tepi,aku sorg je nyanyi..2 kali dye pegang tgn aku suh nyanyi,tp mklum la,aku kn pemalu,so aku tanak,dye snyum je.hahaha..pastu aku bli cd dye,mse dye nk sign tu dye tnye name,aku ckp la,fasha,dye ckp fasha sandha eh,aku gelak sbb dye tak perasan aku lg.then aku ckp,fasha yg slalu msj2 tu la,trus dye tergamam n slm lme..pastu dye sembg2 sume la...then dye kate,nnt kte sembg kat blkg eh,aku pn ok.pastu aku sembg la sket2,ckp dye sht ke,then dye tnye aku blaja ok ke,n dye tak sgke jmpe aku kat sini,hehehe...then amek gmba,peluk kuat2,hahahaha,dye ckp akhirnye jmpe jugak kte kan.hahahaha..dan aku sgt gembira stu hr ni,,thank God..luv u Alyah!!! heheh..

No comments: