Tuesday, July 26, 2011

::maafkan aku kerana kau masih di hati::


"cinta kita takkan mungkin bersatu"
hmmm,lme dh tak update blog ni,actually mcm2 nk story,hr2 siap dh pk nk buat entry bru but then mls sgt nk menaip2 ni..hmm,but then hr ni taip jugak la dgn gagah sket,hmmm..bru lepas hbs cuti mid term,seminggu cuti..takde ape sgt pn,just really miss sem lepas sbb mse mid term sem lepas la aku stat rapat dgn my lect tu,tp sem ni dh khlgn dye pn,hmmm..btw,cuti tu agk menyeksa aku sbb aku still pk kan dye lagi,sedih btol.tah smpai ble tah nk mcm ni pn aku tatau...
aku sgt rindu dye,teramat sgt but aku mmg takkan bgtau dye la secara direct kan,never oke..ntah la,aku mmg tak penah ade kekuatan tu sjk ditinggalkan dye..walaupun dh lme sgt aku dgn dye berpisah but still kngn2 dgn dye mcm sgt fresh gle kat mind aku ni,slalu sgt teringat dye n all our memories..btw,again,mse cuti tu mmpi dye,sakit nye..em,cuti tu sempat la kemas2 bilik yg dh lme tak terkemas since aku dgn dye berpisah pn..so,mcm2 nostalgia la kmbali kan..one of it bju pengawas,ouh mmg la sgt sedih,rse syg gle nk buang bju tu but then aku pk,mybe slh stu cre nk berjaya kena buang n let go segala yg jd kngn yg scre fizikal,yg kte nmpk..yg tak nmpk mcm dlm mind sume ni biar serah kat Allah kan..hmm..sgt susah nk lepaskan kngn2 bhgie n manis ni but i force myself to do it..tp wlau mcm tu,dye tetap di ht aku,di fkrn aku mgkin smpai mati kot?em,ntah la..then blh kate the whole week aku mmpi dye,mmpi sgt bhgie,mmpi dye mntk maap,dye nk blk dgn aku segala la,sakit kan??hmm,tah la,,tah smpai ble aku pn tatau..
btw pasal tajuk ni,mmg sal dye jugak..em,knp tajuk cmni?sbb nye,hmmm..byk sbbnye.tp yg paling obvious nye,aku rse yg ktorg sgt jauh dh skrg ni..jauh means dunia dye n aku sgt2 dh berjarak,dan aku tatau mcm mne nk dekat kan blk,tp jurang tu terlalu jauh..dye dh lain,aku pn mgkin...ht aku,ksh syg,segala perasaan bhgia aku msh milik dye mcm dlu cume aku tatau kalo skrg ni aku msh sggup korbankan segala nye demi utk dye mcm dlu..dan aku pn seakan dh tak knl dye lg,dye yg dlu sgt lain dgn yg skrg..so,mcm mne nk bersama??ntah la..btw,mmg aku tau takde nye harapan nk bersama blk kan,ht dye aku tau mcm mne,dh takde aku lg,sedih sgt..hmmm..ntah la...aku cume nk dye tau yg aku sgt2 sygkn dye,semua memori bersama dlu tak penah aku lupekan..i still in love with u just like before..sorry for that..aku harap dye bce dan tau sume ni,tp pliz jgn mrh or jauhkan diri sbb aku tak mntk pn mcm ni..lot of sorry 'you'..
*btw skrg sgt layan lagu "lepaskanmu kerana terpaksa"..lirik sgt bermakna n khas tuk dye.. :'(

No comments: