Wednesday, April 20, 2011

::emosi tak terkawal::

minggu final exam bermula la hari ni..ptg kang ni ade paper management..
mmg mau nanges sgt2..serabut gle otak ni pk dh..study gle2 hari2,tp tak tau ape mslh smpai tak masuk2 bnde yg di blaja ni.td tgk carry mark,agak hampa di situ sbb tak bpe nk tggi sgt..takot nye..paper ni aku aim A tp bile dh smpai mse ni,aku cume mmpu aim lulus je..ntah la...aku sgt kecewa kalo aku tak dpt A sbb since awl lagi ade dh org yg letak harapan tggi kat aku..arghhhhhhh,.sakit gle jiwa ni..pd dye,knp sy dh mkin hlg motivasi?knp?knp terlalu memberi impak yg besar dlm hdp sy???susahnye...sejak dye ckp takyah nk rapat dh,hari demi hari mmg motivasi sy tibe2 menurun dan terus menurun...ya Allah,dugaan ape sbnrnye ni?dulu time spm,skrg final plak...sakit...i really miss u..sy tak pernah berhenti berdoa..right now i'm just like alone in the dessert without u,without ur words that always motivate me..huhhhhh

No comments: