Friday, December 16, 2011

Bahagian Untuk Aku Di Dunia


Agak lmbt cket nk update blog nih sbb takde idea nk ckp sal ape. Smpai la hr ni,bru de idea kot,tu pn bkn nye penting,just rse nk share. Mule2 just nk ckp hr ni 1st time utk sem ni aku berhari minggu di kampus tersayang. Reason? No reason pn,hakhak. Sje nk spend time with my roommate. Tp sgt sedih lak bile aku dh stay ni tbe2 sume busy je,sume nk kua,sume ade bnde nk buat,pastu tbe2 slh sorg tbe2 decide nk balik plak,so sad. L Macam sunyi tp demi kwn2 tersayang relakan jela kan. Hakhak. Ouh,pastu serikandi ayahanda tbe2 dtg sini lak,so mcm best la gak kan,lepas rindu,hehehe. Btw,ok je duk sini tp suddenly dr smlm migraine menyerang teruk sgt,tatau npe,rse tak tahan sgt. Ntah la,rse mcm tak mmpu je nk hadapi sakit2 ni lg,actually cam dh givup gak la kot. Tah pape en? Slalu ske bg ceramah n nsht kat org len spye jgn cpt putus asa,tp ni tbe2 aku jd cmni lak. Now aku tau cmne feel kak farah ble dh usaha mcm2 tp skt ttp dtg. Sng utk bg nasihat kat org len tp bile utk diri sendiri,mmg sgt susah nk ikut kan? Ntah la. Just rse yg keadaan aku mcm dh getting worse je. Ampunkan dosa2 aku ya Allah,terlalu byk kekhilafan yg dh aku lakukan dulu dan skrg,ini la mgkin balasan yg aku terima utk di dunia ni kot kan. Ntah la. Smga aku mmpu bertahan lg dan biar la ajal menjemput dlm keadaan yg kurg kesakitan nye. Amin.

No comments: