Friday, November 19, 2010

::akujiwakacau::

aku sjk dr awl lg dh ske kat dye ni..but aku mmg tak reti nk bgtau dye..aku tkot kne reject..aku sedar aku sgt byk kelemahan n kekurangan..mule2 knl pn from my fren..dorg sje kacau2 aku dgn dye ni pastu tbe2 aku terjatuh ht kat dye..even smpai skrg aku masih ade ht kat dye cume aku tak brani nk ngaku..aku ade gak tnye2 dye bg2 hint kat dye,tp takde reaksi jelas untuk aku faham..ntah lah..mungkin aku cume perlu menyayangi dye sbgai seorang sahabat je kot?kdg2 skt ht jugak layan perangai dye yg agak sengal tu,tp ble ht dh syg,sume tu dilayankn aje kn?takpe..mgkin ade lh sbb nye knp tuhan tak menyatukan kami.kan?hehe..ape pn terima kasih Allah kerana mengizinkan aku berasa bhgia disamping dye walau pn cume sekadar shbt..

2 comments:

Iman Norsham said...

same la kite doe..huhu

fasha shahrudin said...

ape yg same?ko dh ade dedy.