Friday, November 12, 2010

Its So Hard..

Lately ni entah knp aku makin teringat kat dye lg..makin aku lupekan dye makin kuat aku ingt kat dye..aku mmg sdg brsme org lain but sadly my heart still nakkan dye lg walaupun tu hnye satu mimpi yg takkan jd knytaan..dye dh ade org lain,aku jgk ade org lain..bkn aku tak bhgia cume dh terlalu byk yg aku lalui bersame dye..entah lah..mcm mne aku nak lupekan dye?aku dh cube segalanya,but still aku masih dihantui kngn2 dgn dye..mmg jarang jumpe dye dlu but still kngn ble jumpe tu masih menghantui aku..ktorg sgt bhgia but sbb kn satu je kesalahan aku pada dye,aku direject dan trus tak diberi pluang lgsg..smpainye ht dye..mcm mne aku nk ckp lg yg aku cntekn dye sgt2??aku mmg sgt lemah hdp tnpe dye..sgt2..aku dh buntu,aku dh ptus asa sbb aku lgsg tak dpt lupekan ape jugak yg ktorg penah lalui bersama..God..please help me..aku cntekn dye sgt..aku tak kuat utk hdp tnpe dye di sisi aku..

No comments: