Wednesday, November 10, 2010

.kontrak.kita.janji. [PLKN](minggu pertama)

*ckgu2 suruh siapkan KKJ cepat2 and prepare yg terbaik..
*bentang masa Majlis Perasmian PLKN Kem Tasik Chini Resort Kumpulan 3 Siri 7 2010..
*masa proses siap2kan tu macam2 hal jadi sampai pening2 lah..
Alpha the Best
*aku group dgn Tomok,Hawa,Ira n Hana-what a bad group..
*then aku dgn Tomok jela yg bagi idea,tu pn smpai dh nanges2 n migrain..
*last2 lepas dh tanya kat sume,dpt lah sikit2..
*aku nanges sbb frust gle dgn group aku coz aku dgn Tomok je yg bg idea,yg lain sume takleh nk pakai..
*then ramai tolong bagi idea pas tgk aku nanges..settle lah..
*tbe2 mase nk pilih org yg nk present kan,Tomok tak nak,wat hal plak mamat ni kan..
*Hari Persembahan KKJ-sume berjalan lancar utk Alpha@Red Scorpion..
Sume kompeni berkumpul
*then ble umumkan pemenang keseluruhan KKJ,tak sgke lah ktorg sume berjaya menang..alhamdulillah..
*sume hepy n ni lah kemenangan pertama Alpha n seems like the one n only..
*SELESAI*

No comments: