Saturday, December 18, 2010

::bila rasa itu datang kembali::

kesepian itu terus menghampiri aku lg di saat aku bersendiri..kenangan.mengapa kau tak ingin melepaskan aku??knp kau tak berhenti mengekori dan menghantui aku??aku sgt merinduinya,gelak tawa nya,telatahnya dan segala tentang dye..dan sesungguhnya aku sgt lah tak tau bilakah saatnya akn tiba untuk aku dpt lupakan dye dan teruskan hidup aku mcm biasa..dh aku cuba segalanya namun tak berhasil..inilah mungkin akibatnya bila aku terlalu menyayangi dan menyintainya sepenuh hati aku tanpa memberi sedikit ruang utk diri aku ni jika aku kecewa..kenapa susah sgt utk aku lupakan dye?knp org len aku dpt lupakan tp tidak dye??knp?urusan harian dan urusan hidup aku sgt tidak berjalan lancar disebabkan dia selalu hadir disetiap hela nafas aku ni..susah nya aku nk lupakan kau..susah sgt..it has been years i try to forget u but still,i'm a big LOSER!aku selalu memerhatikan dye walau cuma dr kejauhan,walau cuma secara rhsia,sekadar utk puaskan hati aku..aku sgt merindui dye cume aku tak mmpu utk bgtau dye..hdp kami dh berbeza persimpangan nya,kalo aku bgtau,surely aku yg akn dimarah..aku sgt rindu dye malah aku sgt menyayangi dye hgga saat ni..akn terus mcm ni ke?

No comments: