Monday, December 20, 2010

::pergilah wahai rindu::

ntah lah..tatau mcm mne nk mule..tp,sejak beberapa hr ni aku makin teringat kat dye smpaikan aku sakit2..aku dh penah berjaya lupakan dye,tp tak lme..ble akhir2 ni dye dh kembali jalani hidup mcm biasa,aku jadi semakin rindukan dye..aku penat mcm ni tp aku sgt stres mengenangkan cinta aku yg separuh jalan tu..dye lah kapel plg lme,dye jugak yg paling faham aku but kami terputus angkara alasan yg aku tak dpt mengertikan..smpai ble dye nk menemani mimpi2 aku??smpai ble?aku sgt terluka but still aku terlalu mencintai dye smpai hr ni..stiap hr aku rasakan rindu ni makin kuat,cinta ni  makin teguh,dan perasaan ni makin menyesakkan aku..aku rindukan dye.aku syg dye,aku cinta dye,aku nak jalani hidup dgn dye mcm dlu2,tak boleh ke tuhan,utk aku ulangi semua tu lg???kalo mmg nye perpisahan ktorg tu membahagiakan aku redha,tp hdp aku mkin tak terurus je lepas ptus tu,aku rse macam perpisahan tu makin buat aku teruk je,ntah lah..aku harap kan dye kembali lg dlm hdp aku..aku takde keberanian nk luahkan kerinduan aku pd dye yg menggila ni,sbbnye dye tgglkn aku dlu atas permintaan keluarga dye,dan aku hormat keputusan tu..dan kerana tu lah,aku tanak bgtau dye tntg kesusahan aku ni sbb aku tanak dye rse bersalah utk pilih aku atau fmly dye..cume aku harapkan agar dye sedar yg aku masih seperti dlu menyayangi dye sepanjang masa..

No comments: