Friday, December 24, 2010

::kisah kau lagi::

aku tak tau dh nk ckp pasal lain lg sbb nye makin aku dkt nk gi makin aku ingt kat dye..aku nk kongsi sume cte dgn dye,aku nk sgt gelak2 mcm dlu tp tah lah..susahnye aku nk lupekn cinta aku yg ni..hishhhh..dh naik penat dh but still aku tak mmpu..kwn aku ade ckp suruh aku dgr ayat quran sume,aku buat sume tu but still aku tak kuat utk lawan kehendak ht aku..knp lah susah sgt..ye,aku sgt terseksa tp aku jugak menderita..dan yg tak disangka,aku jugak bahagia hidup dlm kngn ni..aku tak dpt sentuh ht dye lg,aku tak dpt tatap wajah dye lg dan dgr suara dye lg tp aku jugak sgt rindukan dye,,dan disebabkan tu lah aku bhgia hdp bsme kngn ni..setidaknye aku dpt bersenyum sendiri..mungkin ke aku akan end up menjadi org yg tak btol?aku dh dpt rse simptom2 tu aku ade..bckp sorg2,gelak sorg2,tah lah..dye satu2 insan yg berjaya buat aku gmbira,sedih dan terseksa kehilangan dye,dan tak mustahil dye jugak lah insan yg akan buat aku menjadi org yg ade mental problem..

No comments: