Wednesday, December 22, 2010

::kau hadir lagi::

sakitnye ya Allah rindu ni..aku sgt2 tak mmpu nk lupekan dye..stiap kali terpandangkan dye,aku jd tak tentu arah..aku jd teringat kenangan lame,aku jd sgt berdebar..blog ni majoriti cte sal dye coz aku sgt tak mmpu..td lalu dpn uma dye,aku menangis dlm ht ni,sbb ssgguhnya aku terlalu rindukan rumah tu dan mereka semua lebih2 lg dye.dye masih di hati,dia tetap pertama..aku boleh berubah kalo dgn org lain but not kalo berkaitan dgn dye..aku dh berubah skrg tp ble melibatkan dye,aku terasa tak mmpu sgt..aku nkkn dye yg dlu yg takkan buat aku cmburu dan sakit ht,yg tak kapel sbb nk hepykan aku n plg penting aku nk dye kapel dgn aku je..but still aku tau yg dye mmg takkan buat mcm tu dh,aku takot sgt nk tegor dye sbb hati aku masih tak putih lg utk aku tegor dye sbgai kwn..kngn bsme dye sentiasa menghantui aku hggakan aku tak mmpu hidup tenang..ya allah,andai mse boleh berputar,aku takkan menyesal utk knl dye buat kali yg ke beratus pun..dye sntiasa di hati,aku masih dan akan selalu mencintai dye smpai akhir hayat aku..bantulah aku ya Allah,aku terlalu lemah..

No comments: