Friday, December 24, 2010

::kebahagiaan dalam perpisahan::

sound familiar ha?yahhhh..lagu shahir..em..1st dgr lagu tu dlu,mmg tangkap dlm lah kan..dgr tajuk pn dh seram sejuk dh badan ni..em..lagu ni mmg bersangkut paut dgn aku..but aku nk ckp sal tajuk je pn..ntah lah..ape yg bhgia nye ble berpisah??dlm perpisahan aku dan dye,aku tak nampak aku bhgia lgsg,tp yela mungkin dye yg bhgia..org slalu ckp kalo kte syg ssorg tu kte akn hepy if dye hepy..jgn nk hipokrit sgt lah,,kalo dye hepy dgn org len,mmg sket sebyk dlm ht ni sakit n jeles btol tak..sbb kte akn hepy if dye hepy tu dgn kte..aku tak mmpu nk tpu dr aku mahupun org sekeliling aku..aku sgt cemburu tgk dye bhgia bsme insan lain tnpa aku di sisi..aku terlalu menyayangi dye..dye tak rse ke sume yg aku rse ni?aku sorg je ke yg terkesan dgn kisah cnte ktorg dlu???ntah lah,,aku nk buat ape lg pun aku tatau lg dh..aku dh penat dh..aku tak bhgia lgsg pun dgn perpisahan ni..tp dye je yg bhgia..so sad..i still luv u A.ND..

No comments: