Sunday, June 19, 2011

::bila dah tak reti nak tulis panjang2::

"dan bile dah mule mengkaji mimpi"
em..bru je smpai jengka ni ha,walau cume sehari di uma,tp gembira jugak la kan..btw mlm td mse nk sidai kain,tbe2 nampak ular,oh god,takut oke..then td bgun lmbt,pastu tbe2 terpikiaq sbntar,ape aku mmpi eh??ok.mmpi tu bersambung2 oke..aku kol ssorg ni,aku tnye khbr sume la kan..tbe2 dye ckp kat aku,'dah tak baik ke dgn *tutttttt??ssorg itu bgtau yg *tutttt tu terluke sgt2 dgn kata2 dan perbuatan aku,sbb tu *tuttt tu tak bls msj aku.hahahahaha..really??adehhh..pastu mule termenung pnjg aku..aku sdr aku byk lukekan ht dye kan,dats y aku amek kptsn msj dye hr tu,tp no respon plak,takpe la..aku assume dye msh lg terluke dgn kata2 aku slame ni sbb tu dye tak bg respon..uwaaa,sedihhhh..td mse tggu van dkt terminal,ouh tbe2 sgt rindu dye.adoi la..otak ni agak terganggu sjk bbrpe hr ni,dua figura manusia(skema nye ayat) bermain2 di minda,hahah,bersilih ganti.alahai..ape2 jela.aku  tanak berharap lebih2 dh.cukup la silap lame tu,skang aku dh dpt peluang jd kwn dh,ape lg aku nk kan?aku try nk kuatkan ht aku ni..be strong ye fasha!Allah sentiasa ade! ;)

No comments: