Tuesday, June 28, 2011

::bila ketenangan hilang sejak dari saat itu::

"dan bila kenangan lama sentiasa menghantui"
sblum masuk part kenangan tu,nk cte ape aktiviti..orait,ni bru je blk dr pertandingan debat kolej siswi,tajuk dye 'wajarkah perkahwinan di usia muda'..hahah..aku sokong kerajaan la kan,syok2..duk sibuk bersorak2 mcm org lupe diri,hehe..seronok la kan yg pentingnye..pastu mmg menang lak tu,ok la kan.heheh..then td zulhairi tu pn ade,dye dulu mse debat kat skola mmg syok,pendebat terbaik kannnn,so td nmpk dye,mmg terimbau kngn la kannn...
ok la masuk part kenangan tu..mcm bese la kan,kngn aku dgn dye mne penah aku lupekan..sedih la ble sume tu menghantui hdp aku..ntah mcm mne nk ckp pn aku tatau la..hr tu blk uma,layan perasaan la kan.mcm bese tdo mmg lmbt,kul 4 pagi cmtu bru tdo.smntara nk tdo tu,dgr lagu dulu,best je layan.tbe2 dgr lagu 'biarlah rahsia',waaaa,smbil2 feeling tu,tbe2 terimbau kenangan mse baru beli cd ct tu,perhhh..mse tu form 2 kalo tak silap,bru hbs hari guru,last day with cikgu norlida abdullah..mule2 nak cr cd org len,alih2 takde,dptnye cd ct..pastu stat tu dgr2 lagu tu.mse tu aku still dgn dye,rindu sgt..teringat lagi gelak tawa,usik2 ktorg mse tu..ya Allah,aku sgt rindukan dye..aku tak penah rse lg bhgia mcm mne aku bhgia dgn dye..dan aku la bodo sbb tak hargai bhgia yg aku dh dapat tu..aku jnji aku setia tp dlm mse yg sme aku layan org yg dye tak ske aku rapat,aku ckp aku layan dye sorg je tp hakikatnye aku layan org len jgak.tp walau aku buat mcm tu,smpai hr ni dye sorg je yg bertakhta di ht aku,tak penah ade yg ke 2 or seterusnye...aku sgt syg dye,dan teramat rindukan dye,Allah je tau perasaan aku ni..aku rindu nk hdp bhgia dgn dye but aku tau sume tu takkan jd knytaan dh sbb aku nmpk bhgie dye tnpe aku,dan aku nmpk segala kejayaan dye kecapi slps aku takde dlm hdp dye..ntah la..aku sntiasa syg dye,stiap hr aku pupuk rse ni bia bercambah sbb aku tanak lgsg walau sket prsaan aku simpan n jge selama ni hilang mcm tu kecuali dgn khndak Allah...aku akn cbe jge dan semai hr2 spye ksh syg aku ni takkan luntur...dgn org len aku tak pnh mcm ni,hnye dgn dye je...i miss u,i love u with all my heart b...

*just wanna tell yg skrg ni all the time aku layan lagu 'never had a dream come true',S club 7 nyanyi,lagu lame,but bru skrg aku sedar sume lirik dye kena dgn aku..aku tau sume bnde n cre tp aku tak pnh jmpe jalan utk aku lupekan dye..mne la tau kot2 dye bce ke blog ni,dgr la lagu ni,hayati lirik dye sbb sume tu mcm ade kne mngena dgn kte..

No comments: