Monday, June 13, 2011

::bila tiba tiba rindu itu hadir lagi::

"bila tiba tiba nk bercerita tntg dia"
em..dye?dye tu sape?sape2 jela..yg tau,tau laaa...yg tak tau,moh le bce..heheh..em,sbnrnye,aku sgt rindukan dye..teramat rindu..bce blk msj2 dulu,ouh tuhan jela tau btpe ht aku sgt rindu dye..mcm2 dh ktorg lalui bersama,mlgnye dye pergi mcm tu je..uwaaa,ni rse nk nanges ni..ntah la..kdg2 aku sendiri serabut knp smpai skang aku still tak dpt lupekan dye..ntah la..byk kngn dgn dye,yg manis,yg kurg manis,yg pahit pun ade jugak.tp tak kre la rse ape pn kngn tu,yg aku tau,aku teramat sygkan dye walaupun dye dh lme tgglkn aku..sedih tu mmg la kan,sape tak sedih kena tggl dgn org yg kte dh sandarkan segala harapan,hdp dan mati kte kan..tp nk buat mcm mne,jodoh tak bpe nk panjang,so redha jela kan.hilangnye dye dr hdp aku,hlg la segala seri hdp aku..dulu mse dgn dye,aku slalu tersenyum bhgia,aku slalu gelak2,aku sgt sporting..tp sejak dye tgglkan aku tnpe sbb,aku jd murung,pemarah,dan hdp aku sgt penuh dgn stres..sejak tu la aku dh tak tau ape erti bhgia tu,ape erti senyum smpai telinga sbb fikiran aku cume ade dye je..susah nye nk lupekan dye..susah teramat sgt..aku cube mcm2 dh,dan sesungguhnye smpai hr ni aku tak penah berjaya..ntah ape yg jd kat dye skang ni agaknye kan.yg aku pasti sgt,msti dye dh dpt kejayaan yg terbaik mcm yg slalu aku harapkan..aku sgt mengharapkan kot2 la tbe2 mse aku nk gi klas tu terjumpe dye ke kan,mne la tau kan..duk kat sini slalu sgt dh jmpe org yg aku tak sgke sekampus dgn aku..ntah la..kalo mmg la aku terjmpe dye nnt,kompom aku tak tau ape aku nk buat kan..paling2 aku akn sgt terkedu la kan,dan yg sgt pasti,cinte lame berputik kembali kat ht aku ni..ouh,tu sume khayalan aku jela..ntah dye ingt aku ke ntah tak kan,aku je beriye duk story sal dye..bukan sje nk cte tp aku sgt rindukan dye..dh lame aku rindu dye sgt n nk tulis kat sini,just mood tu tak smpai nk menaip kan..dan hari ni bru smpai mood tu.actually susah sgt nk habiskan entry yg ni,dr td taip,tp ayat tak hbs2 jugak,siap off lappy dulu,then sambung plak kan..dye tau ke aku rindukan dye?dye rse tak ape aku rse ni???jujur,aku terlalu rindukan dye..spnjg dye tgglkn aku,lgsg tak penah aku tak rindu dye,syg aku pd dye pn tak penah berkurang..dulu aku penah ckp yg once dye msuk dlm hdp dan ht aku,dye aku tmptkn kat stu tmpt yg khas utk dye sorg je kat ht aku ni dan takde org len leh amek tmpt tu walau ape pn jd..dan smpai skrg aku msh tetap dgn pegangan tu..dye masih di ruang itu..i miss u damn much dear..i still love u syg.. :'( huhhh..mgkin ke sgle sakit2 aku rse ni,dye ingt lg???dulu sgle yg aku rse,aku lalui,dye org yg sgt cepat leh rse n faham,tp skang ni dye dgn hdp nye,dan aku??aku msh lg ingt dye..tlg la tuhan,kalo msh ade kesempatan,berilah aku walau cume sbgai sahabat..aku sgt terseksa hdp mcm ni..aku lukakan ht dye dgn sgje sbb aku skdr nk tarik perhatian dye..aku yakin kasih syg dye masih ade utk aku,cume dye org yg sgt tggi egonye,so mgkin atas sbb2 tertentu,dye tanak ngaku dan pretending like dye sgt2 benci aku...aku knl dye lebih dr org len knl dye even org yg plg rapat dgn dye skalipn,so,walau dye tpu tp aku blh dpt agak sgle tndakan dye..dan aku mohon moga2 di htnye masih ade rindu,syg,dan cinta pd aku dan smga masih ade name aku di ht dye..tu je kan aku leh harap??smga stu hr nnt aku dan dye dapat bersama lagi mencipta sejuta kenangan walau sbgai sahabat.. :) aku syg kau smpai mati!

2 comments:

mieza iza said...

siapekah ituu..... ;P

Seorang Pembicara said...

hahaha..seorang manusia istimewa.hahahaha