Friday, November 11, 2011

::2 bulan suda::

Assalamualaikum..
hoho,11/11/11,hr ni genap 2 bulan menghilangkan diri dari Facebook..haha..
life without it?sgt tenang,sgt memberi faedah..lgsg tak rse nyesal,lgsg tak rse sunyi tnpe FB..
ok,suda stat rse bosan sbb lg seminggu semester bru nk stat dh,ayoyo..
Hmmm...
Kelmarin,semalam n lately ni tah la knp asal je aku kua g mne2,byk kali terserempak dgn org yg mcm muke 'org tu'...jantung ni sgt berdebar la kan sbb tah la,bkn tanak jmpe tp takut nk berdepan dgn dye utk stu tempoh yg lme tak jmpe..ht msh rindu,msh sayang tp dunia masing2 dh berubah,dye dgn haluan dye n aku pn sme..beza nye cume haluan hdp aku yg dh 'move on' ni masih lagi aku letak dye n kekal kn dye dlm ht aku,tp dye mmg aku tatau..mgkin dye dh ade org len pn,aku tatau kan..biarkan aku trus hdp mcm ni....,sepi....sendiri..... 

No comments: