Monday, January 03, 2011

::tahun baru.azam baru.pengalaman baru::

em..mcm mne ek nk ckp?sbnrnye life aku as a student at UITM JENGKA dh bermula pun..aku dh ok dh..n once dh masuk new year aku dh tekad dlm dr ni nk lupekan dye..n alhamdulillah aku leh lupekan dye but again suddenly aku jmpe sum1 yg mmg sebijik dr sume segi n rupe mmg same lah..ntah lah..aku terasa mcm sgt tak mmpu..hr ni dye dh gerak pegi ke stu tmpt yg dh jauh..ntah lah..kuat ke aku tuhan?knp mcm ni kuat ujian Kau bg kat aku ya Allah??stiap kali aku dh ready nk lupekan dye knp msti jd mcm ni???knp??sakitnye ya allah..sakit sgt..knp aku harus berjmpe org yg mmg buat aku teringat kat dye??knp???dh jauh cmni pn stiill aku kne ingt dye ke??penat nye hadapi sume ni..penat sgt..kuatkan lah ht aku ya Allah..ssguhhnye hambaMu ini merayu sgt berikanlah aku ketabahan ht yg abadi...

6 comments:

mataJARILensaku :)) said...

uitm jengka ? turun kuantan laa. bleh meet. ambik bus jengka-kntn. ambik kauu. siap ajarkan. mmber ramai kodd kat kampus sane. dapat kos ape ?

Seorang Pembicara said...

em..tak sure lg bila nk gi sane lah..awk tu katne?turun kuantan pun nk jumpe mane?em..ade jmpe zu kat sini tp dye tak knl org lah..dpt kos bisnes.

mataJARILensaku :)) said...

dekat matrik gambang laa. choii. tapi skang tgah mid sem break. boleh laa kalo nak jumpe,tgah free. HAHA. jumpe zue ? a'ah,dye kampus sane jugak. kenal ke zue ? ouhh bsness,bdak skolah ade jgak kos tuhh.

Seorang Pembicara said...

haha..awk free lah,org ni ha busy memanjang..hehe..tatau lg bile leh gerak sane,awk cuti smpai bile?em,knl lah zue,dlu kat gmba awk bg tu kan ade gamba dye.

mataJARILensaku :)) said...

cuti smpai 16hb. tapi mgu nie last free sbb mgu depan igt nak naek kl,saje jln2. bosan duk umah.

Seorang Pembicara said...

meh lah naik jengka,jumpe zue,jumpe org skali.ehehheheh..