Tuesday, March 01, 2011

::bahagia+serabut+merepek saje::

em..lame gle tak update blog ni after kes itew..kes tu mmg tak settle lg dan aku rse mmg takkan ade jalan pnyelesaian lg kot smpai ble2..bia lah..aku redha sgt dgn sume ni,dugaan di jalan mematangkan aku,jadi terima jela kan..em,aku pnye prinsip sng,bia org buat kat kte jangan kte buat kat org kan..em...even dlm klas aku berpura2 mcm aku oke tp tuhan je tau ht aku ni mcm mne berdepan dgn dye..hmm..smlm serikandi ayahanda msj aku n suddenly nanges..mmg sgt terkejut,dan aku ajak dye jmpe,dye mngs sgt teruk lah..aku terharu n rse sakit sgt tgk dye mcm tu,sedihnye..dan tuhan mungkin sje nk bg aku knl dye lebih rpt,byk hal yg aku dpt tau..yg paling pntg sbnrnye aku nk dye tau aku sntiasa ade bile2 dye perlukan aku..even kalo stu hr nnt sume org bnci dye n takleh time dye,aku ttp akn ade di smping dye insyaallah smpai akhir hayat aku..
emmmmm...aku sdg berkenal2 dgn someone..thanx to aien beez coz dh kenal kan somebody kat aku..moga2 terbukak ht ktorg b'2 utk lebih serius dlm hbgn ni,tuhan,temukan lah keserasian antara kami..moga dye dpt time aku seadanya dan aku jugak dpt time dye seadanya..alhamdulillah buat mse ni aku sedang merasakan pra-kebahagiaan kerana kehadiran dye...moga ianya akn kekal lah..
em..sedihnye ble tak dpt blk uma mggu ni n the next week..adoi lah..rindu oke kat uma nuh..huishhhh...
lupe nk cte last week mse hr jumaat kul 2 pagi mse dh tdo tbe2 aku sesak nafas sgt2..tatau knp,mmg seksa lah wktu tu..rse dada ni sempit sgt,ntah lah..mkin lme mkin byk plak penyakit aku ni ha..
thanx to my roomates yg sudi tlg urut aku mse tu even korg sume dh nk tdo time tu..thanx guys..
em..skang ni musim test n musim assignment,n sgt lah musim malas kan.hahaha.
esk je kne hntar assignment mgt n account,tp sepatah haram tak buat pn lagi..selambek en?hishhhhh...
hmm..skang ni mmg rse bhgia+serabut sbb rsaukan serikandi ayahanda yg sakit dan murung smpai tanak mkn sume..huhhhh..Ya Allah.berikanlah dye kekuatan,ketabahan dan kesabaran utk tempuhi segala dugaanMu ini..amin..

No comments: