Wednesday, March 16, 2011

::revealed the truth:my view bout yesterday::

smlm 15/3/2011 hari yang agak menceriakan aku..
mule2 rncg nk lunch dgn dye,then dye ckp ade kwn dye nk ikot..waaaa..sgt sedih sbb tanak org len ikot coz nk buat sesi heart to heart kan.ekekekeke..
then takpela,blk klas math tu dh idam2 dh ikan keli kat fastrack,alih2 tgk tggl kepala ikan keli je,mmg sgt sedih,agak kempunan..akhirnye dye ckp nk blnje chicken chop ptg nye,but then aku pn mkn jela megi,tu je yg ade,heheh..
kul 5 dh siap dh,dye ckp nk solat,oke,sile lah..tggu pnye tggu smpai 5.40 ni takde jugak,mule nk angin kan,solat hajat ke ape,hehehehe..
pastu dkt kul 6 dye dh smpai..rupenye dye dh lme smpai kompleks cume dye tertinggal handphone n tak tau cmne nk bgtau aku,hahaha.sabo jela...
oke,pastu gi lah mkn..ala!kecewa,chicken chop takde..adehhhhhhh....last2 mkn nasi putih daging merah n of coz teh ais kan..em,boleh la,cume tak tau knp tak selera nk mkn,susah gle nk telan..
dan di situ lah semua nye bermula..
drama airmata bermula walaupun tak menitik,tp bergenang..hahahaha..senget!
di situ lah masing2 meluahkan ape yg kat ht..oke,mule2 mmg part si S.A tu aku taknak masuk kan tapi since aku sygkn dye lebih dr ape2 or sape2,better tell the truth kan even dye tak ske S.A tu..
n tbe2 muke dye berubah,dye diam,tp mcm nk say something,ble pujuk,lgsg tanak ckp ape2..
sape tak membara beb...yela,aku dh jujur gle2 dh kat dye sume nye,segalanya!but then smpai tang dye,tanak plak kan,so mcm agak terkilan + sakit ht jugak..aku diam je,lgsg tak ckp ape,dye dh mule gabra gak..then mse dye gi byr tu,aku dh genggam tgn kuat2 n ketap bibir smpai luke,sbb tahan emosi,hishhhhh..
nek kete,lgsg tak ckp ape2..hahahaha..dye lg lh dh rse tak selesa sbb aku diam je kan..hahah..
ntah lah,aku sgt takleh org tak jujur tntg perasaan dye kat aku sdgkn aku dh jujur kan..
ok,smpai lah kompleks...nk turun dh,dye ckp knp diam je..cbe cte ape yg tak puas ht lg..dan aku terus diam,hahaha...n then dye kate,ok,dye pn ckp lah whatever2 kan..dye ckp cbe jujur ape yg awk nk bgtau lg kat sy...hahah..n at dat time,aku shoot dye lah kan..aku ckp,dh letih utk jd jujur all the time dgn org2 yg disygi tp org tu tak jujur pn,dan at last aku jugak ditinggalkan dgn mcm2 soalan utk aku jwb sndiri.perhhhhh.wktu tu mmg siyes aku ckp,emosi aku agak dh melampau sket lah,then aku diam,tngkn dr,n dye jujur lah kan akhirnye..dye agak terasa sbb knp rmai2 org msti aku gi cte kat S.A tu,yela,dorg kan tak ngam,n dye lak pk aku msti ade buruk2kn dye kat S.A since aku dh tgh mrh..aku diam lg,then dye ckp,ke awk tak mcm tu?
aku pn jwb lah..aku bukan mcm tu orgnye..aku kalo mrh,bia aku mrh sorg2,jgn nk org len semak2 buruk kn org yg aku syg,mmg aku pntang..so,dye pn pcye lah..elok2 nk smyg mgrb n gi program,trus tak jd,dye parking lah kan.hahahaha..pastu smbung story smpai kul 10 lebih kot,hahahahaha.sengal gle..mcm2 lah cte kan..n plg sweet gle bile dye ckp dye syg aku,pastu mmg tak sgke bile dye buat pengakuan berani mati hahahaha,yg mse gado itu hr rupenye dye rindukan aku,terpikir gak knp aku tak msj dye since dh terbiasa kan,hahahahaha..al kisah.huhu..dye ckp dye ni tak penah syg2 org,tp tak tau knp dgn aku dye leh jd smpai mcm ni,eheheheheh.ntah lah..rse hepy gle kan sbb msing2 jujur..aku pn cte sal doa aku,n mcm2 lah..kua je kete,mmg aku rse mcm len sket lah..mule2 ok,tbe2 masuk je bilik,aku rse len..sptotnye aku tenang,n gembire kan sbb dpt bgtau sume tu kat dye dh,tp malangnye aku tak dpt rse bnde tu..i dont know why..aku takde mud nk buat ape pn,aku blk tu tak solat nye,aku trus tdo,gaya aku mcm aku mule2 dpt msj teruk tu..pastu aku bgun layan2 perasaan,then aku solat,aku tdo kul 1 cmtu..tp aku tak lena,kul 2.30 aku terjaga dan trus aku teringatkan dye..aku tak tau knp,aku buntu gle,ht aku sgt tak tenang..terasa mcm nk msj dye pagi2 bute tu tp pk kn pagi ni dye ade klas,tak nak lah ganggu dye..tdo balik..pastu nk gi kelas dye tu,ntah lah..aku rse kosong,aku tak rse excited nk gi klas mcm hr2 len,tak tau ape tak kena..dlm klas td mmg aku rse agak lost,tak tau lah knp..fokus agak hilang lah,ht ni rse berdebar2 je spnjg mse,rse mcm tak tenang lgsg..akhirnye aku bgtau kat dye,smpai sudah dye pn pelik,n aku lg lah pelik kan...smpai td terdetik gak kat ht nk terjun ostel ni,hishhhh,subhanallah fasha....em...ntah lah..stu hr rse sakit kepala duk pikiaq ape yg tak kena..right now aku rse aku tau knp..sbb aku duk terbayang2 muke dye mase aku diam kat kedai mkn tu lg..mse tu dye pujuk aku suh ckp,tp aku diam je,n dye tenung je aku,muke dye penuh rse kekesalan,rse bersalah,n sgt sayu la bile tgk muke dye cmtu..dan bile aku bersuara bgtau yg sume tu buat hdp aku sucks gle,aku tau dye menangis,cume air mata dye tahan spye tak mengalir..ntah lah..aku ni mudah simpati lg2 dgn org aku syg,so,mmg sgt takleh lah kan ble tgk muke sedih dye,mcm dihantui gle..hmmmm...watever pn,aku hrp sgt ape yg dh penah jd takkan jd dh lagi,sbb aku terlalu serik utk hdp dlm situasi mcm tu lg..terasa sgt tak kuat lg2 skrg ni mkin byk kngn2 bhgia dgn dye kan,n aku pn dh dpt pengakuan dye yg dye syg aku,aku pn dh tau dye mcm mne,dye dh tau aku mcm mne so mmg kalo jd lg,rse nye aku mmg teruk lg lah sbb aku akn lg dihantui oleh byg2 dye..ya Allah,smga perhubungan yg dh terjalin ni akan sentiasa dipelihara dengan keberkatan-MU dan kebahagiaan serta limpahan kasih syg dia dan aku serta kasih sayang dariMU ya Allah..smga kejadian lame takkan terjadi lg.amin..

No comments: