Tuesday, March 15, 2011

::sesi meluahkan perasaan+artis balas panggilan::

emmmm..agak lme tak update..busy sket lah kan.heheh..
em,smlm hari yg sgt seronok..sbb nye smlm dpt gayut dgn my beloved lecturer,sejam lebih gak lah,hehehe..
seronok,padahal bukan nye niat nk gayut lme2 tapi ntah lah,tbe2 tgk dh sejam lebih,hehehe..
mcm2 story,mcm2 cte kua padahal kejap lg ni nk jmpe nih,heheh..
n plg sgt aku tak sgke,cte saat2 terluke tu leh kua blk..aku sgt takot nk sentuh sal tu tp at last masing2 jujur dgn perasaan masing2 smpaikan dye menangis,n aku sgt tak sgke sekeras2 ht dye,akhirnye dye mngs..
bukan niat aku nk buat dye menangis,tp bile aku dgr dye menangis tu,makin kuat lak aku syg kat miss aku tu..
dye ade tanye,aku mrh dye lagi ke sal hal dlu,aku ckp,aku tak marah dh cume ape yg jd n segala kata2 dye dlu tu tetap akan melekat dlm ht n fkrn aku smpai bile2..
tp ape pn,aku tetap syg dye as my lect n my sis..
sbb tu aku ckp,kalo aku tak sygkn dye,mmg mse dye mntk maap tu aku buat tak endah atau pn aku bls dgn menyakitkan ht dye,tp lgsg tak..padahal ape yg jd tu mmg sgt buat hdp aku sgt teruk,,heiii..
lembut sgt kan hati aku ni?ntah lah..aku mcm ni dgn org yg aku syg je,what to do,dr azali.hehe..
cume aku sgt harap lepas dh ade sesi meluahkan perasaan ni,both akn lebih rapat,lebih syg,n paling penting lebih menghargai stu sme lain lah...bukan melukakan lg mcm dlu..tu je doa aku slalu.hehe..
emmm..bosan plak bile balik jengka ni,hehehe..dh lah skang tgh musim cuti skola,ish,lg terasa2 nk lepak kat selayang mall kesygn,hailaaaaa...
owh ye,lupe lak nk cte,mlm td mmg best gle sbb tweetcelebrity tu,alyah balas my call!!!seronok gle bile dye mention name saye berkali2 oke..hehehe...bhgia tak terkata,akhirnye ade gak cara nk kenalkan dr kat dye,hehehe..love u lah alyah!heheheeh

No comments: