Tuesday, March 22, 2011

::kehilangan:dilukai lagi oleh dia?::

smlm 21/3/2011,aku dpt tau pak andak meninggal..ya allah,sedih nye..kelmarin n smlm aku sgt2 teringatkan dye,tak tau knp,aku teringat kenangan2 kat umah dye dlu,bru ingt nk tnye kaba dye kat mak,tbe2 mak kol smlm ckp dye dh takde?ya allah..sakitnye rse ble tau sorg lagi ahli keluarga takde dh..stat 2009,nenek pergi,2010 mokman pegi,dan rupenye tahun ni masih ade lagi,pak andak plak pegi..ya allah,dye lah penghibur ht kami semua saat semua insan2 yg menggembirakan telah pergi menghadap Illahi,dan skrg insan itu telah kembali jua kepadaMU..sakitnye,beratnye dugaan-Mu ya Allah..tak tertanggung rse nye menghadapi satu lagi kematian..dan paling menyedihkan bile semua paper kua berita pasal dye,pasal kemalangan dye,dan masuk berita..ya allah,airmata ni lgsg tanak berhenti,tak sggup nyeeee...terasa sgt lost dgn pemergian arwah..takpela,sabar lah byk2 wahai fasha,dan juga semua ahli keluargaku!
em..terasa ht dgn someone..layanan dye tbe2 je berubah..ntah knp,tak tau ape sbb,tbe2 aku dilukai lagi..tak serik lagi kan aku?dh penah kena skali,dua kali,tiga kali dan ni kali ntah yg ke brape,tp knp aku sgt sng lupekan skt tu n berharap balik..dan skrg ape lg aku nk harap???dye lgsg tak penah berubah!dye lgsg tak penah hargai aku,perasaan aku!segala yang aku cte hr tu hanye sia2 je,lgsg tak memberi kesan pn.mgkin ape yg dye tnjuk kn tu skdr sebuah acting kot kan?ntah lah..manusia ni mcm2 perangai ade..di depan mgkin dye senyum gmbire but dlm ht sape je yg tau kan?ntah lah.nk cte byk2 kat sini,mcm sgt mls sbb nnt ade yg komplen lak aku cte sume yg jd dlm hdp aku..ntah lah..aku sntiasa ade di saat sape2 perlukan aku insyaallah,tp sgt sedih hdp aku ni bile aku perlukan anyone,takde sape lgsg yg ade utk aku..pergi kaunselor?never!takpelah..ape aku nk harap lg dr org yg tak sudi?aku cume menyemak je dlm hdp org2 ni..aku je berusaha buat yg terbaik tp org tak hirau pn pasal perasaan aku,pe gune nye?byk sgt dugaan..terlalu byk..dan aku letih,penat,terlalu lemah utk hadapi bende yg same again n again..salah aku kn?baik,saye mintak maaf..tp dye?ntah lah..manusia boleh berubah sekelip mate je..bile dye rse dye nk jd manusia yg baik,kalah malaikat baiknye..tp bile dye agak bosan,fine,jdlah makhluk sekejam2 nye..tak pk ht,tak pk perasaan org len..biarlah..kalo awk rse awk hepy dgn lukekan ht sy again n again,go on..sy dh heartless..mmg sy hdp utk dijadikan tmpt org lukekan ht sy..sy terima..sy redha sbb sy yg izinkan awk masuk dlm hdp sy sedalam2 nye..sy terlalu jujur tntg segalanye smpai kn lgsg takde yg awk tak tau,dan awk gunekan sume tu sbgai snjata utk luke kan ht sy lagi dan lagi dan lagi..buatlah ape yg awk suke.teruskan.hdp awk sgt tenang kan buat org len terluka?terasa ht dgn awk?baik lah..teruskan,sy tak halang,sy tak paksa..go on..

No comments: