Monday, March 07, 2011

::merapu di hari isnin::

alhamdulillah,after everything getting worse,akhirnye segalanya dh makin pulih.syukur lah..terima kasih tuhan atas anugerah yg tak ternilai ni..siyesly aku ckp yg aku mmg dh tak harap ape2 lg dh..mmg dh tak rse lgsg leh rapat lg dgn dye mcm dlu2..sape sgke,sape yg duga jumaat 4/3/2011 tu,Allah sgt mendengar doa dan rintihan aku..rse mcm mmpi je..aku skdr bygkn je kalo lah dye bg msj mntk maaf,kan seronok...tbe2 dpt msj,mmg dye mntk maaf..oh god,mengalir airmata aku saat tu sbb tak sgke doa aku dimakbulkan secepat tu..dan alhamdullillah buat mse ni sume nye oke..semoga takde lagi pertelingkahan antara ktorg lg pasni..ckup lah sume ni..aku tak sggup sgt nk hadapi sume ni lagi...
mggu lepas nk dijadikan cte,aku skt kepala..elok2 gi medic nk amek ubt,tbe2 je doktor cek drh aku..dye kate aku ade drh tggi..kne lecture lah..n stat hr tu stiap 2 hr kne gi checkup darah.adoi...satu hal lak..
tp kan..mggu lepas mse gi cek mmg sgt tggi lah BP aku,dktor pn tkejut..seriously aku pn sgt terkejut..
em..mse hr rbu mggu lepas,tggi dh..pastu jumaat tu cek lg,lg tggi,gle kan?
dan nurse tu suruh rehat jap..aku tenangkan fkrn,tau aku pk sal ape?aku pk kngn2 dgn dye dlu..n suprisingly it worked!darah turun mendadak,but still consider high lah..then td gi cek lagi,drh aku dh mule stabil..thanx pd dye sbb sudi mntk maaf n settle all this stupid things,sbb tu BP aku dh mule normal..moga2 aku akn oke...em..
skrg dh makin busy menuju ke final,so test dah mule bertindih,assignment dh mule beratur,.adoi...huhhhhh..

No comments: