Sunday, January 23, 2011

::aku dh semakin tak waras::

what to story?hr ni rse nye dh asyik update mcm2 je rse..sbb?taktau lah..ht aku tak tenang sgt rse...ade je yg mengganggu aku..dan aku takde tempat nk mengadu..sakit nye hidup sndiri ni kan.ntah lah..ade ramai adk angkat n akak angkat pun tak gune lah,bukan ade yg hargai dan syg aku pun kan.haha..bodo2..sume ni lah buat aku serabut kan?padahal bukan hal penting pun..em..makin hr makin aku bosan gle duk kat sini dh sbb ntah lah,rse mcm sume bnde tak kena je..mmg sgt rimas lah kan.ko dgn perangai ko,yg dye dgn perangai dye,hishhh,mmg lah mcm bodo.tak de mud gle.sumpah aku terasa dh mcm org gle dh ni sbb aku tak sudah2 melayan perasaan sndiri je..knp tah aku jd mcm ni..ape kne sbnr nye dgn aku ni??can anyone tell me whats wrong with me?..Ya Allah,tlg lah kembali kan keceriaan dlm dr aku ni..aku dh letih sgt hdp mcm ni,sumpah aku dh sgt letih..terasa mcm org gle dh ni..tlg lah..Ya Allah,tlg aku..pliz...I'm begging You...

No comments: