Saturday, January 22, 2011

::kesilapan+keegoan+penyesalan::

sayu,nyesal,sume perasaan bercampur..sedang elok je aku nk majok2,tbe2 bru dpt tau kakak angkat aku sakit..ingt kn skt tak teruk,rupenye sakit tulang blkg,kesian nye dye..sedih gle..nyesal gle mse jmpe dye td aku tak gi kat dye padahal dye dh pggl aku dh..ego nye aku ni..em..ntah lah..aku tak ske org yg aku syg skt..lg2 yg ade dkt dgn aku,aku tak sggup sgt..menanges aku ble aku tau dye menanggung skt yg teruk sdgkn aku layan dye mcm ape jeeeee...kejam aku ni rupenye...sumpah,aku syg kakak serikandi tu sgt2,dan aku sgt sedih+menyesal gle buat dye mcm tu..aku nk gi tgk dye but aku takot dye n org len anggap aku ni lebih2 sgt..serba slh nye aku skrg ni..skrg ni nk tdo pn tak blh sbb nyesal tak sudah..ntah lah..jahat nye aku ni,kejam sgt aku buat org yg aku syg mcm tu sdgkn dye sdg skt..terasa mcm kisah lme tu berputar blk dlm memori aku ni..sakitnye otak aku pk kan sume niiiiii...ampun kan aku Ya Allah,sembuhkan lah Serikandi Ayahanda secepat yg mungkin..

No comments: