Monday, January 03, 2011

::dihantui::

walaupun aku dan dye makin jauh terpisah tp hati aku terlalu rindukan dye..knp ya Allah..knp kau hadirkan insan yg serupa dgn nye,yg buatkan aku makin ingt dye??knp??seksa nye aku kat sini rindukan dye,tp dye ntah ingat aku ke tak..knp sume ni leh jadi?aku terlalu sygkn dye,salah ke?aku cube nmpk kn dr aku kuat but still aku tak mmpu ble aku dtg sini pndg org yg mcm dye..aku terasa kehadiran dye sntiasa ade di mana je aku ade..walau mcm mne aku elak,sejauh mne aku gi pn utk lupekan dye but still Allah seakan tak relakan sume tu..mungkin ke sbb dlu aku dh jnji takkan lupekan dye n benti syg kn dye?mungkin ke sume ni sbb janji2 dlu ktorg??ntah lah..dugaan ni terus menghantui hdp aku ke smpai ble2??smpai mati ke aku takkan boleh lepaskn diri dr dye??susah nye aku nk lupekan dye ya Allah,knp keadaan jd seteruk ni???aku tak mmpu sgt dh,.padahal aku dh pn azam nk lupekan dye after everything jd makin teruk..but ble aku dh azam mcm tu.,tbe2 jd mcm ni..mcm mne aku nk lepaskan dr?mcm mne???aku tak kuat hdpi sume ni..aku terlalu lemah utk sume ni..hr2 aku tingat kan dye tp dye lgsg tak ingt kat aku,yg dye ingt aku ni cume org yg sgt jahat dlm hdp dye..how sad..salah aku ke sygkn dye terlalu sgt???atau takdir hdp aku mmg mcm ni?kuatkan aku ya Allah..kuatkn aku..

No comments: