Saturday, January 29, 2011

::aku sudah tua::

i'm 19 years old..haha..dh tua dh..pengalaman?mmg sgt best..kul 12 aku dlm bilik,budak2 dorm duk nyanyi2 lagu kat aku,haha,gle..pastu elok2 dh nk tdo tbe2 khai dtg bilik aku,haha,mmg aku agak smthg goes wrong,then aku gi lah tandas,hahaha,masuk je,hbs kne baling tepung..adoi lah kwn2..mmg terbaik..bermandi tepung ktorg.haha..agak2 mnymbut tu smpai kul 1 pagi lah jugak..haha..dh mcm hantu cina+zombie kg pisang.haha..mmg terbaik gle.budak2 skola aku dlu mne brani buat mcm tu kat aku since sume kate aku ni sgt serius.hahah..em,pagi td dpt lepak dgn serikandi ayahanda..hehe.best2..seronok dpt spent time dgn dye..dpt bergelak ketawa dan buli dye,hahahaha...tq everyone..my mom gave me pair of shoes,n my father gave me purse.hehehe..best2..ok lah.so tired,bru dpt nk berehat kat uma stlh 2 mggu tak blk.heheh..aku sudah tua!!!

No comments: