Tuesday, January 11, 2011

::ape ajelah::

hmm..blur lg nk ckp sal ape.adoi..em..td ade klas BEL 120,klas english lah...kena buat essay sal experience masuk university.hahah..otak mmg jammed gle nk tulis essay n hantar at the same day..haha..mmg aku nyampah gle kot nk buat2 essay ni since zaman skola lg.haha.but tbe2 terasa nk tepuk bahu sendiri 4 did a good job coz dpt lah nk habiskan essay yg selama ni mmg aku tak penah siapkan kat dlm kelas..bgus2.. :tepuk:tepuk:tepuk:.hehe..em..seriously mmg aku nk ubah cara blaja aku,n get a good result 4 exam..so,i hope i can do well in dis sem n who know maybe i can get deans list?hahaha..wish it can be true..haha..emmm..miss my family so damn much sbb tak dpt balik..adoi lah hai..pliz lah boleh blk minggu ni..kang dmm lg kang kan susah..emm..td mse nk gi klas,terserempak lah dgn serikandi ayahanda.hahah,,dh mmg tepi2 je lalu kot boleh aku tak kenal muke dye since dye pakai tudung cre lain.hahaha..dh lepas tu bru perasan.hahaha..then msj dye,dye pun bkn knl aku yg mne pun.hahaha...boleh lak kan cmtu?hai laaaaa...so,hoping 4 better day tomorrow.hehe..

No comments: